CZY ABY DOKONAĆ ZAKUPU W HURTOWNI Q-LIFE MUSZĘ SIE ZAREJESTROWAĆ?
Rejestracja w ramach naszej hurtowni jest obowiązkowa. Można przeglądać produkty bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się z regulaminem sklepu i jego akceptacji. Natomiast jeśli chodzi o same zakupy rejestracja jest obowiązkowa, wykonuje się ją poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONE PRODUKTY?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, natomiast czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy oraz kraju dostawy. Transport kurierem w Polsce zazwyczaj trwa około 24-48 godzin, do kraju poza Polską to 2-5 dni od momentu wysłania paczki lecz są sytuacje, gdzie może się ten czas wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas, dlatego też po nadaniu każdej paczki, przesyłamy link do śledzenia paczki na każdym etapie przesyłki.
KIEDY ORAZ W JAKI SPOSÓB MOGE ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
W naszym sklepie możliwe są formy płatności:
Szybka płatność ON-LINE
Bezpieczne płatności online można zrealizować za pomocą szybkiego przelewu, dzięki systemowi Przelewy24. Realizując płatność poprzez szybkie płatności PRZELEWY24 twoje zamówienie natychmiast zmieni status na “opłacone” oraz trafi do realizacji.
Płatność przy użyciu karty płatniczej
Płatność przy użyciu karty płatniczej VISA lub Mastercard. Płatność jest natychmiastowa, przez co zamówenie może zostać szybko zrealizowane.
Przelew TRADYCYJNY
Jeśli skorzystasz z przelewu tradycyjnego, zamówione produkty przygotujemy i wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności, zazwyczaj jest to dzień kolejny po złożeniu zamówienia.
Dane do przelewu:
Double One Sp. Z o.o., ul. Wolska 44a, 01-187 Warszawa
Nr. konta PLN: 87 1140 2004 00003502 8084 4592
Płatność pobraniowa:
Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz kurierowi gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki. Składając zamówienie tą opcją, pamiętaj aby mieć przygotowaną odliczoną kwotę do zapłaty jeżeli będzie to płatość gotówką w dniu dostarczenia paczki.
Płatność PayPal:
W naszym sklepie jest możliwość szybkich płatności PayPal, tak więc jeżeli posiadasz takowe konto oraz taki sposób płatności jest przez ciebie powszechnie używany, również możesz z niego skorzystać w naszym sklepie.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?
Zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie sklepu, produktów nie możesz zwrócić i otrzymać zwrotu środków, jednakże jeśli okaże się tuż po zakupie, że jednak dany towar nie do końca odpowiada, możesz go wymienić na inny, oczywiście pod warunkiem zwrotu obecnego towaru w stanie nieużywanym czyli takim jak zakupiony. W celu zwrotu/wymiany zakupionego towaru, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt, następnie wypełnij formularz zwrotu który możesz pobrać TUTAJ oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia.
JAK ORAZ KIEDY MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Bardzo się staramy, aby nasze produkty spełniały oczekiwania naszych klientów. Jeśli otrzymasz produkt, który został uszkodzony lub nie działa prawidłowo, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Jeśli będziemy posiadać w naszym magazynie ten sam produkt, wyślemy Ci go po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, jeśli nie będzie już dostępny w naszym asortymencie – zwrócimy Ci pieniądze.
Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: Double One Sp. z o.o.(Hurtownia Q-life), ul. Olejniczaka 6, 63-800 Gostyń.
Środki za zamówienie oraz płatność za wysłanie paczki zwrócimy Ci tą samą formą płatności, jaką otrzymaliśmy wpłatę.
Formularz możesz również pobrać w formacie PDF, klikając TUTAJ
JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS SWOJEGO ZAMÓWIENIA?
Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie zakupu.
Każdorazowo przy zmianie statusu będziemy Cię informować o kolejnym etapie realizacji.
Dodatkowo bieżący status transakcji możesz podejrzeć pośród bieżących zakupów w sekcji „Zamówienia i dostępne środki” w zakładce „Twoje konto”.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ PRZY ODBIORZE?
Co do zasady przy odbiorze można zapłacić odliczoną kwotą gotówki. Kurierzy nie są zobligowani do posiadania drobnych do wydania reszty. Większość firm transportowych dostawcy coraz częściej posiadają ze sobą mobilny terminal kart płatniczych. Szczegółowe informacje dotyczące terminu doręczenia oraz możliwości zapłaty są wysyłane przez naszych partnerów logistycznych w odrębnych wiadomościach mailowych oraz poprzez SMS.