regulamin sklepu

Strona główna / regulamin sklepu

Regulamin sklepu Q-LIFE.com.pl

DEFINICJE

„Q-LIFE” lub „Usługodawca” – DOUBLE ONE Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul.

Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa, działająca pod marką Q-LIFE, zarejestrowana w rejestrze

przedsiębiorców

Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, Wydziale XII

Gospodarczym KRS pod numerem 0000735759, NIP: 5272855385, REGON: 380473422, kapitał

zakładowy w wysokości PLN 5,000,00 zł., e-mail: kontakt@q-life.pl. Adres siedziby nie jest

adresem do kontaktu oraz składania reklamacji, takowym jest: Sklep Q-life, ul. Prusa 10 lok 9,

 05-800 Pruszków.

„Regulamin” – niniejszy regulamin

„Serwis” – portal internetowy znajdujący się pod adresem www. Q-life.pl oraz Q-life.com.pl

„Użytkownik” – osoba która dokonała Rejestracji

„Rejestracja” – utworzenie konta w Serwisie

„Karta Podarunkowa” – bon towarowy sprzedawany w postaci karty, uprawniający posiadacza do

nabycia towarów w Serwisie

„Kampania sprzedażowa” – ograniczony z góry czas, w ramach którego Q-LIFE przedstawia w

Serwisie, wyłącznie zarejestrowanym Użytkownikom, informacje dotyczące poszczególnych

towarów, w zakresie których po złożeniu przez Użytkownika oferty, przyjętej następnie przez

Q-LIFE,

może zostać zawarta umowa sprzedaży;

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I ZAKRES OBOWIĄZYWANIA

1.1. Q-LIFE świadczy nieodpłatnie usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, tj.

Usługę prowadzenia konta oraz usługę Newslettera, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem

Serwisu

oraz umożliwia zawarcie umowy o świadczenie odpłatnych usług za pomocą Serwisu. Sprzedaż

towarów realizowana jest w ramach poszczególnych Kampanii sprzedażowych. Zarówno ilość

dostępnych towarów, jak i czas trwania, podane są indywidualnie dla każdej Kampanii

sprzedażowej. Ceny podane w Serwisie są cenami netto-brutto zawierającymi należne podatki, w tym w

szczególności podatek od towarów i usług (podatek VAT) w wysokości określonej przez aktualnie

obowiązujące przepisy prawa. Postanowienia dotyczące sprzedaży towarów stosuje się

odpowiednio do odpłatnych usług świadczonych przez Q-LIFE, chyba że zastrzeżono inaczej.

1.2. Dokonując Rejestracji Użytkownik zawiera z Q-LIFE umowę o świadczenie bezpłatnych

usług

drogą elektroniczną, na czas nieokreślony, którą może w każdej chwili rozwiązać na zasadach

określonych w Regulaminie. Dokonując zakupu towarów dostępnych w ramach Kampanii

sprzedażowych w Serwisie Użytkownik zawiera z Q-LIFE umowę sprzedaży wybranego

towaru z

obowiązkiem zapłaty, od której może odstąpić na zasadach określonych w Regulaminie, zgodnymi

z obowiązującymi przepisami prawa.

1.3. Q-LIFE zobowiązany jest dostarczyć Użytkownikowi zakupiony towar w terminach

podanych w

warunkach danej Kampanii sprzedażowej, wolny od wad. Termin dostarczenia towaru podany w

warunkach danej Kampanii sprzedażowej stanowi wiążące postanowienie umowne dla stron

Q-LIFE

jest odpowiedzialny za wady sprzedanych towarów na zasadach określonych w przepisach

powszechnie obowiązującego prawa oraz w Regulaminie.

1.4. Poprzez podane jako termin dni robocze, należy rozumieć wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem

sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.

1.5. Koszty korzystania przez Użytkownika ze środków porozumiewania się na odległość ponosi

Użytkownik. Koszt połączenia z Q-LIFE wynika z taryfy podstawowej operatora

telefonicznego i nie

jest wyższy od kosztu zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym

dostawcy usług, z którego korzysta Użytkownik.

  1. CZŁONKOSTWO W SERWISIE

2.1. Kampanie sprzedażowe dostępne są w Serwisie wyłącznie dla Użytkowników.

2.2. Założenie i korzystanie z konta Użytkownika w Serwisie jest bezpłatne i może zostać w każdej

chwili rozwiązane przez Użytkownika. Członkostwo w Serwisie nie wiąże się dla Użytkownika z

obowiązkiem poniesienia kosztów.

2.3. Jeden Użytkownik może utworzyć w Serwisie wyłącznie jedno konto członkowskie.

2.4. Oświadczenie Użytkownika o rezygnacji z członkostwa (wypowiedzenie umowy o świadczenie

usług drogą elektroniczną) może być przesyłane drogą e-mail na adres: kontakt@q-life.pl .

Umowa

rozwiązuje się z chwilą otrzymania przez Q-LIFE oświadczenia o rezygnacji, z wyłączeniem

umów

zawartych z Użytkownikami, których zamówienia pozostają w trakcie realizacji. W takich

przypadkach umowa rozwiązuje się z upływem 30 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru

(okres wypowiedzenia).

2.5. Każdy Użytkownik ma zapewniony bezpośredni, chroniony hasłem, dostęp do Serwisu.

  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest w języku polskim.
  1. UŻYTKOWANIE SERWISU

3.1. W trakcie rejestracji przyszły Użytkownik zostanie poproszony o podanie danych osobowych

(patrz punkt 15.1). Użytkownicy zobowiązani są do podania kompletnych, prawdziwych danych w

celu prawidłowej realizacji zawartej umowy.

3.2. Po zakończeniu procesu rejestracji Użytkownik otrzyma potwierdzenie rejestracji drogą

elektroniczną wraz z potwierdzeniem istotnych warunków zawartej umowy o świadczenie usług

drogą elektroniczną.

3.3. Hasło i pozostałe dane dostępu są poufne i nie powinny być przekazywane nieupoważnionym

osobom.

3.4. Zarejestrowani Użytkownicy nie mogą wykorzystywać Serwisu na warunkach innych niż

ustalone, szczególnie poprzez zakłócanie jego funkcjonowania lub manipulację procesami

technicznymi. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.

3.5. W sekcji „Moje konto” dostępnej w Serwisie po zalogowaniu się Użytkownika, istnieje

możliwość podglądu zamówień będących w trakcie realizacji, wysłanych z magazynu lub punktu

Q-LIFE oraz dostarczonych do Użytkownika.

3.6. Na swoim koncie każdy Użytkownik może zarządzać swoimi ustawieniami i danymi, w tym danymi osobowymi.

3.7. Q-LIFE  zastrzega sobie prawo do ostrzeżenia Użytkowników, nie będących konsumentami

w

rozumieniu Kodeksu cywilnego, o możliwości wypowiedzenia członkostwa oraz zmianie lub

usunięciu przekazywanych przez nich danych, o ile zostanie naruszona którakolwiek z regulacji

Regulaminu. Jeśli Użytkownik, nie będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

dokonuje rażącej ilości zwrotów towarów w stosunku do ilości towarów zatrzymanych,

Q-LIFE ma

prawo do rozwiązania umowy z takim Użytkownikiem, po przeprowadzeniu postępowania

wyjaśniającego dotyczącego stwierdzonych naruszeń.

  1. WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

4.1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym

posługuje się Q-LIFE są następujące:

(a) połączenie z siecią Internet,

(b) przeglądarka internetowa.

4.2. Q-LIFE zastrzega, że korzystanie z Serwisu może wiązać się ze standardowym ryzykiem

związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Użytkownikom przedsięwzięcie

odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.

  1. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY / UMOWY O ŚWIADCZENIE ODPŁATNYCH USŁUG

5.1. Na warunkach określonych w Regulaminie Użytkownik zawiera z Q-LIFE umowę

sprzedaży

określonego towaru lub umowę o świadczenie odpłatnych usług.

5.2. Informacje w Serwisie nie stanowią oferty wiążącej Q-LIFE w rozumieniu Kodeksu

cywilnego,

lecz są one zaproszeniem do zawarcia umowy. Towary dostępne w ramach Kampanii

sprzedażowych są dostępne wyłącznie do czasu wyczerpania zapasów ( Q-LIFE komunikuje w

ramach

Serwisu liczbę dostępnych towarów).

5.3. Przesyłając zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, Użytkownik składa

ofertę zawarcia umowy sprzedaży.

5.4. W trakcie składania zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”

Użytkownik ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu

„koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z koszyka. Skorygowania złożonego

zamówienia można dokonać również poprzez kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości email.

5.5. Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzymuje od Q-LIFE drogą e-mail potwierdzenie

złożenia

zamówienia (złożenia oferty) zawierające wszystkie istotne elementy zamówienia, które stanowi

potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Q-LIFE (wpłynięcia zamówienia do systemu

informatycznego) i nie stanowi oświadczenia woli zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy

Q-LIFE a

Użytkownikiem. Umowa sprzedaży zostaje zawarta wyłącznie po potwierdzeniu przez Q-LIFE

dostępności towaru i wyraźnej akceptacji (przyjęciu) przez Q-LIFE oferty Użytkownika, co

zostanie

potwierdzone osobnym e-mailem przesłanym do Użytkownika po skompletowaniu jego

zamówienia.

5.6. Okres obowiązywania umowy o świadczenie odpłatnych usług jest tożsamy z czasem

świadczenia usługi przez Q-LIFE lub osobę trzecią, która na zlecenie Q-LIFE wykonuje

usługi na rzecz

Użytkownika i podawany jest każdorazowo przy prezentacji danej usługi w Serwisie.

  1. Umowa sprzedaży towaru zawierana jest w języku polskim.
  1. CENY, KOSZTY PRZESYŁKI I OPIS TOWARÓW

6.1. W Serwisie obowiązują ceny podawane każdorazowo w czasie składania zamówienia, na

każdej stronie towaru oraz w terminach podanych w opisie każdej Kampanii sprzedażowej.

6.2. Podane ceny są cenami ostatecznymi i zawierają podatek VAT w wysokości określonej przez

aktualnie obowiązujące przepisy prawa oraz wszystkie pozostałe elementy składowe ceny, za

wyjątkiem kosztów przesyłki.

6.3. Koszty przesyłki są ustalane indywidualnie dla każdego zamówienia i zależą od wielkości i

wagi towarów, a także sposobu wysyłki. Koszty przesyłki dla towarów o niestandardowych

parametrach (wymiary lub waga) podane są na stronie danego towaru.

  1. PŁATNOŚĆ
  1. Q-LIFE oferuje swoim Użytkownikom następujące metody płatności: 

(1) za pomocą karty płatniczej:

* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest 

Blue Media S.A. 

(2) przelewem lub transferem internetowym poprzez system płatności PayNow należącym do Mbank współpracujący z Q-LIFE,

  1. płatność gotówką przy odbiorze
  2.  system płatności BLIK udostępnionym przez

                                  PayNow należącym do Mbank współpracujący z  Q-LIFE

                                          (5) niezależnym systemem płatności PayPal

7.1. Q-LIFE zastrzega sobie prawo do ograniczenia poszczególnych metod płatności dla

poszczególnych towarów oraz wskazania innej metody płatności. Informacje o akceptowanych

sposobach płatności oraz ograniczeniach dotyczących dostawy wskazywane są w sposób wyraźny,

każdorazowo najpóźniej na początku składania zamówienia.

7.2. Q-LIFE prowadzi tylko sprzedaż hurtową dla klientów zalogowanych na stronie

Q-life.pl oraz Q-life.com.pl.  W

przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze Q-LIFE może się skontaktować z

Użytkownikiem

niebędącym konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, w celu potwierdzenia zamówienia,

jeśli zamówienie opiewa na znaczną kwotę.

7.3. W przypadku wyboru przez Użytkownika metody płatności innej niż płatność gotówką przy

odbiorze, Użytkownik zobowiązany jest do dokonania zapłaty niezwłocznie po złożeniu

zamówienia.

7.4. W celu wystawienia faktury, prosimy o zaznaczenie tej opcji w koszyku oraz podaniu danych do wystawinia faktury lub po złożeniu zamówienia, wysyłać na adres:

kontakt@q-life.pl, niezbędne dane do wystawienia faktury, wraz z podaniem numeru

zamówienia,

którego ma dotyczyć dokument. Faktura VAT zostanie przesłana w formie pliku .pdf w ciągu 7 dni

roboczych od daty dostawy podanej w treści potwierdzenia zamówienia, z zastrzeżeniem

zachowania terminów na wystawienie faktury przewidzianych właściwymi przepisami.

  1. BONY RABATOWE

8.1. Poniższe ustalenia znajdują zastosowanie wobec wszystkich bonów rabatowych oferowanych

przez Q-LIFE.

8.2. Do bonów rabatowych należą w szczególności:

(a) powitalne bony rabatowe za rejestrację w Serwisie jako następstwo skorzystania z zaproszenia

do utworzenia konta w Serwisie;

(b) bony rabatowe jako następstwo pierwszego opłaconego zamówienia dokonanego przez osobę

zaproszoną przez danego Użytkownika;

(c) bony rabatowe przydzielane poszczególnym Użytkownikom indywidualnie przez Q-LIFE.

8.3. Bony rabatowe obowiązują tylko w określonym terminie lub podczas konkretnej Kampanii

sprzedażowej, o czym Q-LIFE każdorazowo przekazuje informację Użytkownikowi.

8.4. Przedłużenie ważności bonu lub przeniesienie go na inną Kampanię sprzedażową nie jest

możliwe.

8.5. Prawa do wykorzystania bonów rabatowych nie można przenosić na innych Użytkowników

(bony rabatowe są przypisane indywidualnie do poszczególnych Użytkowników).

8.6. Bony rabatowe nie mogą być wykorzystane na pokrycie kosztów przesyłki.

8.7. Bony rabatowe mogą zostać wykorzystane przy zakupie o określonej wartości minimalnej,

podanej w warunkach dotyczących konkretnego bonu. Bony rabatowe nie podlegają wymianie na

ekwiwalent pieniężny.

8.8. Przy realizacji bonu rabatowego, Użytkownikowi nie przysługuje prawo do otrzymania różnicy

w formie gotówki lub przelewu, jeżeli wartość zakupionych towarów jest niższa niż wartość bonu

rabatowego.

8.9. Jeśli koszt zamówienia przekracza wartość bonu rabatowego, należy dopłacić różnicę za

pośrednictwem oferowanych metod płatności.

8.10. W ramach jednego zamówienia Użytkownik może wykorzystać wyłącznie jeden bon.

8.11. Bony nie są oprocentowane i nie są wypłacane w gotówce.

8.12. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy sprzedaży towarów nabytych w

Serwisie z wykorzystaniem bonu rabatowego, Q-LIFE zwróci: (I) środki pieniężne przy użyciu

takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyła osoba będąca konsumentem w rozumieniu Kodeksu

cywilnego, chyba że osoba ta wyraźnie zgodziła się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla

niej z żadnymi kosztami, a także (II) bon rabatowy. Jeśli odstąpienie przez Użytkownika od umowy

sprzedaży dotyczyło części zakupionych towarów, w pierwszej kolejności Q-LIFE dokona

zwrotu

środków pieniężnych zgodnie z postanowieniami zdania poprzedniego, a następnie, jeśli wartość

zwracanych towarów będzie wyższa niż kwota środków pieniężnych wpłaconych przez

Użytkownika, w ramach zapłaty ceny sprzedaży towarów, Q-LIFE dokona zwrotu bonu

rabatowego

opiewającego na odpowiednią kwotę.

  1. KARTY PODARUNKOWE

9.1. Karty Podarunkowe mogą być zakupione przez Użytkownika Serwisu („Nabywca”).

Wykorzystanie Karty Podarunkowej przez osobę niebędącą Użytkownikiem wymaga rejestracji w

Serwisie.

9.2. Do umowy sprzedaży Karty Podarunkowej stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące

procedury zawarcia umowy sprzedaży towarów, z tym zastrzeżeniem, że w celu złożenia

zamówienia na Kartę Podarunkową, Użytkownik powinien uprzednio skontaktować się

Q-LIFE

telefonicznie bądź w formie wiadomości e-mail. Następnie otrzyma on od Q-LIFE wiadomość

e-mail

z linkiem, którego kliknięcie spowoduje przeniesienie do strony dedykowanej danemu

Użytkownikowi, na której będzie on mógł dokonać zamówienia Karty Podarunkowej. Z chwilą

otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia otrzymania zamówienia Karty Podarunkowej przez

Q-LIFE, dochodzi do akceptacji przez Q-LIFE oferty złożonej przez Użytkownika, a więc

do zawarcia

umowy sprzedaży Karty Podarunkowej

9.3. Karty Podarunkowej nie można zakupić przy użyciu innej Karty Podarunkowej.

9.4. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne.

9.5. Z chwilą doręczenia Karty Podarunkowej Nabywcy, na Nabywcę przechodzi ryzyko jej utraty

lub uszkodzenia.

9.6. Karta Podarunkowa jest ważna od daty jej wydania lub wysłania do Nabywcy, przez czas

określony każdorazowo w zaproszeniu do składania ofert dotyczących Karty Podarunkowej (na

stronie prezentacji Karty Podarunkowej w Serwisie). Upływ terminu ważności Karty Podarunkowej

uniemożliwia skorzystanie z niej, co nie uchybia prawu Nabywcy do zwrotu świadczeń

niewykorzystanych do dnia upływu ważności Karty Podarunkowej (odstąpienia od umowy).

9.7. Kartę podarunkową można wykorzystać na zakup towaru, którego wartość jest taka sama lub

wyższa niż wartość nominalna Karty Podarunkowej.

9.8. Jeżeli wartość zamówienia przekracza aktualną wartość środków na Karcie, Użytkownik

zobowiązany jest do zapłaty różnicy ceny w sposób określony przez Q-LIFE dla danego

rodzaju towaru.

9.9. Karta Podarunkowa może być używana wyłącznie do czasu wyczerpania znajdujących się na

niej środków. Doładowanie Karty Podarunkowej nie jest możliwe.

9.10. Karty Podarunkowej nie można wykorzystać do płatności za towary objęte promocją, chyba

że w warunkach promocji danego towaru wyraźnie zastrzeżono co innego.

9.11. W przypadku umów zawartych na odległość, Nabywcy będącemu konsumentem przysługuje

prawo odstąpienia od zawartej z Q-LIFE umowy o Kartę Podarunkową, w terminie 30 dni od

dnia

otrzymania Karty Podarunkowej. Termin ten jest zachowany w przypadku wysłania oświadczenia o

odstąpieniu we wskazanym terminie, w szczególności na adres: kontakt@q-life.pl .

9.12. Nabywca nie jest zobowiązany do zwrotu Karty Podarunkowej, która uległa dezaktywacji

(dobiegł końca termin ważności Karty Podarunkowej, Użytkownik skutecznie odstąpił od umowy

sprzedaży Karty Podarunkowej, Użytkownik wykorzystał wszystkie środki zgromadzone na Karcie

Podarunkowej). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Karty Podarunkowej, umowę

sprzedaży uważa się za niezawartą, a Karta Podarunkowa zostanie zdezaktywowana. Jeżeli Karta

Podarunkowa została wykorzystana do zakupu towarów, Nabywca zachowuje prawo do odstąpienia

w zakresie niewykorzystanych (niezrealizowanych) środków nominalnych przypisanych do Karty

Podarunkowej. Oznacza to, że gdyby w okresie pomiędzy złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od

umowy sprzedaży o Kartę Podarunkową, a dezaktywacją Karty Podarunkowej, Nabywca lub inny

Użytkownik wykorzystał w całości lub w części Kartę Podarunkową (uiścił płatność za jej

pomocą), Q-LIFE będzie zwolniony z obowiązku zwrotu Nabywcy kwoty zapłaconej za zakup

Karty

Podarunkowej w zakresie w jakim Nabywca lub inny Użytkownik wykorzystał ją w całości lub w

części. Powyższe nie narusza uprawnień Nabywcy będącego konsumentem do odstąpienia od

umowy sprzedaży towarów zakupionych z wykorzystaniem Karty Podarunkowej.

9.13. Q-LIFE zwraca Nabywcy kwotę wpłaconą z tytułu zakupu Karty, w terminie 14 dni od

daty

otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

  1. DOSTAWA

10.1. Dostawy są realizowane zarówno na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jak i innych krajów na terenie Unii Europejskiej, na podany przez

Użytkownika adres dostawy zamówienia.

10.2. Q-LIFE przesyła towary możliwie najszybciej po zakończeniu procesu zamówienia oraz

płatności, lecz nie później niż w terminie 48h od momentu zakończenia składania zamówienia oraz

zakończenia płatności (termin

spełnienia świadczenia przez Q-LIFE), chyba że w odniesieniu do danego towaru, przed

zawarciem

umowy uzgodniono inaczej. Terminy przewidywanej dostawy są podawane na potwierdzeniu

złożenia zamówienia oraz opłaceniu od Q-LIFE łącznie z numerem przesyłki zawierającej

zamówienie.

10.3. W przypadku nieodebrania towaru przez Użytkownika, Q-LIFE wezwie Użytkownika do

wykonania zawartej umowy sprzedaży i odbioru zakupionych towarów. W przypadku ponownego

nieodebrania zamówionego towaru przez Użytkownika w wyznaczonym przez  Q-LIFE

terminie,  Q-LIFE

zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie kolejnych 14 dni od dnia

bezskutecznego upływu terminu na odbiór towarów przez Użytkownika z powodu niewykonania

umowy sprzedaży przez Użytkownika.

10.4. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana przez Użytkownika z przyczyn leżących po stronie

Użytkownika, Q-LIFE może dochodzić od Użytkownika równowartości kosztów zwrotu

przesyłki na

adres magazynu lub punktu Q-LIFE, o ile nie zastrzeżono, że koszty te ponoszone są przez

Q-LIFE.

10.5. Koszty dostawy towaru ponosi każdorazowo Użytkownik, za wyjątkiem dostaw będących

przedmiotem oddzielnych ustaleń z Q-LIFE. Informacje o kosztach dostawy są dostępne

każdorazowo

na stronie informacji o dostawie w tabeli kosztów dostawy.

10.6. Z chwilą odbioru towaru od przewoźnika, na Użytkownika przechodzi niebezpieczeństwo

przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru. W przypadku, gdy Użytkownik zdecydował o

skorzystaniu z przewoźnika, na wybór którego Q-LIFE nie miał wpływu, przejście

niebezpieczeństwa

przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru następuje z chwilą wydania towaru przez  Q-LIFE

przewoźnikowi wybranemu przez Użytkownika.

10.7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych paczki, w celu sprawniejszego

przeprowadzenia weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego, prosimy o sporządzenie z kurierem

protokołu szkody oraz powiadomienia o tym fakcie Q-LIFE, pisząc na adres:

kontakt@q-life.pl . W

przypadku uszkodzenia towaru podczas jego transportu, z zastrzeżeniem postanowienia punktu

10.6. zdanie drugie, Użytkownikowi przysługują roszczenia reklamacyjne określone w pkt. 13.2.

poniżej.

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

11.1. W hurtowni zakupów mogą dokonywać wyłącznie użykownicy B2B (prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą), w związku z czym Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przez Użytkowinika, chyba że usatlono inaczej przez Q-LIFE.

11.2. Na podstawie art. 558 § 1 Sklep Internetowy wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w całości. 

11.3. Q-LIFE, w sytuacji odstąpienia od umowy, zobowiązuje się do zwrotu przekazanej

należności za

kupione towary, w taki sam sposób, w jaki została ona

dokonana przez Użytkownika, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego 

towaru( przesyłki z zakupionym wcześniej towarem). W przypadku płatności przy odbiorze,

Q-LIFE

poprosi Użytkownika o wskazanie numeru rachunku bankowego, celem dokonania zwrotu

płatności, co nie uchybia obowiązkom Q-LIFE wskazanych w zdaniu poprzedzającym. Jeżeli

Q-LIFE nie

zaproponował, że sam odbierze towar od Użytkownika, może wstrzymać się ze zwrotem płatności

otrzymanych od Użytkownika do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez

Użytkownika dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11.4. Q-LIFE nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów przesyłki poniesionych przez

Użytkownika

przy dostarczeniu towaru po zakupie, przewyższających koszty najtańszego, zwykłego sposobu

dostarczenia towaru oferowanego przez Q-LIFE.

11.5. Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem bonu rabatowego, Użytkownik otrzyma

zwrot faktycznie uiszczonej opłaty pieniężnej, a wykorzystane bony rabatowe zostaną ponownie

zapisane na koncie Użytkownika.

11.6 Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem Karty Podarunkowej, wówczas zwrot

płatności następuje za zgodą Użytkownika w formie bonu dodawanego do konta Użytkownika,

który dokonał płatności Kartą Podarunkową.

11.7 Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem

korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i

funkcjonowania rzeczy.

11.8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi w przypadku zawarcia

umowy:

1) której przedmiotem jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Użytkownika lub służąca

zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

2) której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki

termin przydatności do użycia,

3) której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której

po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

4) której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,

zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

11.9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 11.8. 5) powyżej, Q-LIFE może przyznać

Użytkownikowi prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Do

odstąpienia od umowy o świadczenie usług wskazanych w pkt. 11.8. 5) powyżej, stosuje się

odpowiednio postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży towarów. Każdorazowo

ewentualne prawo do takiego odstąpienia zostanie wyraźnie zastrzeżone w opisie usługi na stronie

internetowej Serwisu.

11.12. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przez Użytkownika, ponosi on

bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba, że Q-LIFE oświadczył, że poniesie koszty zwrotu.

W

przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie

odesłane pocztą, koszt przesyłki zwrotnej jest analogiczny do kosztów, jakie Użytkownik poniósł,

składając zamówienie.

11.13. Towary podlegające zwrotowi (odstąpieniu od umowy) prosimy kierować na adres:

Double One Sp. zo.o.(Sklep myHomelife)

  1. Prusa 10 lok. 9

05-800 Pruszków

e-mail: kontakt@q-life.pl

11.14 Istnieje możliwość odpłatnego (na koszt Użytkownika) zamówienia kuriera po

odbiór

przesyłki zawierającej towary zwracane ze względu na odstąpienie od umowy sprzedaży

za

pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta (jest to jednak dobrowolne), w tym celu

należy

wysłać wiadomość, zawierającą numer zamówienia, na adres kontakt@q-life.pl .

Koszt przesyłki

zwrotnej jest analogiczny do kosztów, jakie Użytkownik poniósł, składając zamówienie,

o ile nie

zastrzeżono, że koszty te ponosi Q-LIFE.

11.15 W przypadku dokonania zwrotu towarów zakupionych podczas akcji

promocyjnych, gdzie

dostawa do Użytkownika nie wiązała się z żadną opłatą, w przypadku zamówienia przez

Użytkownika kuriera za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta, koszty przesyłki

zwrotnej będą

ustalane na podstawie cennika firmy kurierskiej, o ile nie postanowiono, że koszty te

ponosi Q-LIFE.

Dokładnych informacji co do wysokości opłat udzieli każdorazowo Dział Obsługi

Klienta po

wcześniejszym kontakcie mailowym pod adresem: kontakt@q-life.pl .

  1. REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

12.1. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną można złożyć w

szczególności

na adres e-mail: kontakt@q-life.pl lub drogą pisemną na adres punktu lub siedziby

Q-LIFE.

12.2. W celu szybszego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, prosimy o podawanie

w

zgłoszeniu co najmniej nazwy, pod jaką Użytkownik występuje w Serwisie (adres

mailowy) oraz

opisu zgłaszanych zastrzeżeń.

12.3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne, Q-LIFE zastrzega

sobie prawo do

kontaktu z Użytkownikiem w celu ich uzupełnienia.

12.4. Q-LIFE rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

12.5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres

korespondencyjny, według

dyspozycji Użytkownika, wskazanej w reklamacji.

  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ Q-LIFE ZA WADY TOWARÓW (RĘKOJMIA).

REKLAMACJE DOTYCZĄCE

TOWARÓW.

13.1. Q-LIFE jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru bez wad.

13.2. Jeżeli sprzedany przez Q-LIFE towar ma wadę, Użytkownik może wedle

swojego wyboru:

– złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpieniu od umowy, chyba że

Q-LIFE

niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwy

towar na wolny

od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji

do ceny

wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez

wady.

Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;

– żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Q-LIFE jest

zobowiązany wymienić

wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez

nadmiernych

niedogodności dla Użytkownika.

Jeżeli Użytkownik jest konsumentem (rozumianym jako osoba fizyczna dokonująca z

przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub

zawodową), może zamiast zaproponowanego przez Q-LIFE usunięcia wady żądać

wymiany towaru na

wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że

doprowadzenie

towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe,

albo

wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez

Q-LIFE. Przy

ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i

znaczenie

stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby

Q-LIFE inny

sposób zaspokojenia.

13.3. Użytkownik, który stwierdził wadę towaru, w celu szybszego i sprawnego

rozpatrzenia

zgłoszenia reklamacyjnego, proszony jest o przesłanie dokładnej i szczegółowej

informacji

dotyczącej wady, w tym zdjęć wadliwego towaru, na adres: kontakt@q-life.pl

wraz z informacją

dotyczącą preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji. Q-LIFE niezwłocznie

skontaktuje się z

Użytkownikiem na podany przez niego adres e-mail w sprawie dalszego sposobu

rozpatrzenia

reklamacji. Powyższe postanowienie nie uchybia obowiązkowi Q-LIFE do

rozpatrzenia reklamacji w

terminie określonym właściwymi przepisami. Użytkownik, który wykonuje uprawnienia

z tytułu

rękojmi, jest obowiązany na koszt Q-LIFE dostarczyć rzecz wadliwą na adres:

Double One Sp. zo.o.(sklep myHomelife)

  1. Prusa 10

05-800 Pruszków

e-mail: kontakt@q-life.pl

13.4. Jeżeli kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zażądał

wymiany

rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę,

o którą

cena ma być obniżona, a Q-LIFE  nie ustosunkował się do tego żądania w terminie

14 dni, uważa się,

że żądanie to uznał za uzasadnione.

13.5. Q-LIFE odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie

stwierdzona przed upływem

dwóch lat od dnia wydania rzeczy Użytkownikowi. Roszczenie o usunięcie wady lub

wymianę

towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia

wady, jednak

w przypadku zakupu towaru przez konsumenta w rozumieniu Kodeksu cywilnego – bieg

terminu

przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w

zdaniu

pierwszym.

  1. WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA HIPERLINKÓW

14.1. W Serwisie dostępne są hiperlinki do innych stron internetowych.

14.2. W przypadku otrzymania przez Q-LIFE informacji o niezgodnych z prawem

lub nieetycznych

treściach, odpowiedni hiperlink zostanie usunięty z Serwisu.

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

15.1. W trakcie rejestracji w Serwisie Użytkownik zostanie poproszony o podanie

danych

osobowych, które będą wykorzystywane przez Q-LIFE do realizacji umów

zawieranych z

Użytkownikiem.

15.2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy o świadczenie usług

drogą

elektroniczną (utrzymanie konta w Serwisie), w celu zawierania umów sprzedaży

towarów lub

usług oraz w innych celach, do jakich upoważnia Q-LIFE ustawa o ochronie danych

osobowych oraz

ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

15.3. Inne dane, które nie są niezbędne do realizacji umów sprzedaży towarów lub usług

na rzecz

Użytkownika mogą być przetwarzane za jego zgodą.

15.4. Podanie danych jest dobrowolne i Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do

danych oraz

prawo do ich modyfikacji. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie

nieprawdziwych

danych osobowych.

15.5. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie

danych

osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób

uniemożliwiający

dostęp do nich osób trzecich.

15.6. Rejestrujemy adresy IP każdorazowego logowania do Serwisu i rejestracji oraz IP

złożonego

zamówienia.

15.7. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Q-LIFE.

15.8. W trakcie składania zamówienia w Serwisie, Użytkownicy podają informacje

dotyczące

adresu do rachunku, adresu dostawy oraz dokonują płatności za pomocą metod

wskazanych w

niniejszym Regulaminie.

15.9. Dla wygody Użytkownika, przy płatności kartą kredytową, system automatycznie

zapamiętuje

część informacji karty i umożliwia kolejne zakupy bez powtórnego wpisywania danych

karty.

15.10. Z oświadczeniem Q-LIFE o ochronie danych można zapoznać się w Polityce

prywatności.

  1. PRAWA AUTORSKIE DO ILUSTRACJI

16.1. Korzystanie z materiałów ilustracyjnych, zdjęciowych, kompozycji, układów stron

oraz praw

własności intelektualnej zawartych w Serwisie – niezależnie od formy – w celach innych

niż użytek

osobisty, jest niedozwolone, chyba że istnieje na to wyraźne zezwolenie ze strony

Q-LIFE.

  1. MOŻLIWOŚĆ POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

17.1. Spór wynikający z umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem będącym

konsumentem w

rozumieniu Kodeksu cywilnego a Q-LIFE, może zostać zakończony polubownie w

drodze

postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział

Q-LIFE w

postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest

dobrowolny, a

przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Q-LIFE do wzięcia

udziału w takim

postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Użytkownika będącego

konsumentem reklamacji spór nie został rozwiązany, Q-LIFE każdorazowo

przekaże Użytkownikowi

na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z

wnioskiem o

wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów

konsumenckich, albo

zgodzie na udział w takim postępowaniu, albo o odmowie wzięcia udziału w

postępowaniu w

sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli Q-LIFE nie

złożył żadnego

oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie

pozasądowego

rozwiązywania sporów konsumenckich.

17.2 Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji

Handlowej, pod

rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji

Handlowej

może być poddany na wniosek Użytkownika będącego konsumentem spór o prawa

majątkowe

wynikły z umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem będącym konsumentem a

Q-LIFE.

17.3 Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji

Handlowej, jeżeli

przemawia za tym charakter sprawy, wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej

podejmuje

działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy

Użytkownikiem będącym konsumentem a przedsiębiorcą poprzez umożliwienie

zbliżenia stanowisk

stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji

rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Użytkownika będącego

konsumentem,

złożony do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania

działalności gospodarczej przez Q-LIFE.

17.4. Użytkownik będący konsumentem może również zwrócić się do powiatowego

(miejskiego)

rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie

bezpłatnego

poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów

konsumentów

oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów

konsumentów.

17.5. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów

konsumenckich

określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23

września

2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach

stosowanych

przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w

szczególności, w

obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Użytkownik będący konsumentem

może

również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia

roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych

powiatowych

(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich

inspektoratów

Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy

ochrona

konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności:

https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php). 

17.6. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z

dnia 21

maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich

oraz zmiany

rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie

ODR w

sporach konsumenckich), Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy

internetowej

ODR (łącze elektroniczne do Platformy ODR – http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Platforma

ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania

sporów

mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie

przypominamy, że

adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to:

kontakt@q-life.pl

.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

18.1. Q-LIFE zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku

wystąpienia przynajmniej

jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):

1) zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż towarów lub usług, bądź świadczenia

usług

drogą elektroniczną przez Q-LIFE wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki

określone w umowie o

świadczenie usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a

Q-LIFE.

2) konieczność dostosowania działalności Q-LIFE do nakazów, orzeczeń,

postanowień lub

wytycznych wynikających z: (I) decyzji właściwego w zakresie działalności

Q-LIFE organu

administracji publicznej lub (II) orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w

zakresie

działalności Q-LIFE, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w

umowie o świadczenie

usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Q-LIFE.

3) zmiana sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną przez  Q-LIFE

spowodowana wyłącznie

względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań

technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);

4) zmiana zakresu lub zasad świadczenia przez Q-LIFE usług świadczonych drogą

elektroniczną, do

których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych,

modyfikację lub

wycofanie przez Q-LIFE dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych

Regulaminem i

oferowanych Użytkownikowi;

5) połączenie, podział albo przekształcenie Q-LIFE lub zmiana innych danych

identyfikacyjnych  Q-LIFE

określonych w Regulaminie.

18.2. Q-LIFE poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu z odpowiednim

wyprzedzeniem.

18.3. W przypadku Użytkowników, którzy nie zaakceptowali Regulaminu, mają oni

prawo do

wypowiedzenia zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o

zmianie

Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść i warunki zawartych przez

Użytkownika i

Q-LIFE umów sprzedaży towarów przed zmianą Regulaminu.

18.4. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Q-LIFE udostępni tekst

jednolity Regulaminu

poprzez publikację na stronie oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez

Użytkownika adres e-mail.